Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapDC Comics frpgLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az FRPG-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Csapat alapítás 296245150474wildcat..........Csapat alapítás Teenansrobindccomicssup..........Csapat alapítás Batmanvsbanecolorsbymar
Egy a marvel képregények világában játszódó frpg, ahol világméretű gondok burjánzanak napról-napra. Asgardiak, skrullok, mutánsok, szuper-humánok vívják harcukat a jó ügy érdekében. A honlap újra indult, és csak rád vár, hogy részt vegyél a híres sorozat által alkotott világban, ahol új kalandok várnak rád. Találkozz Superman ellenségeivel, és vedd fel velük a harcot csapatban, vagy egyénileg. Metropolis csak rád vár!
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span
Csapat alapítás 39843828 Csapat alapítás 79830643

 

 Csapat alapítás

Go down 
SzerzőÜzenet
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitimePént. Aug. 20, 2010 8:38 am

Csapat alapítás

A játékban lehetősége van minden szereplőnek csapatba lépni, vagy akár alapítani egyet. Ám ahhoz, hogy egy játékos csapatot alapíthasson, ahhoz néhány feltételnek kell eleget tennie. Első sorban szükséges egy alapító tag, aki létre hoz egy csapatot. Ám az alapítótagnak, minimum 100 játékbeli hozzászólás szükséges (nem off téma!) és aktív játék. Talán ez a legfontosabb!

Egy csapatba minimum 3 fő szükséges, az alapítóval együtt, és a csapat/ szervezet/ szövetség létrejöttét a játéktéren ki kell játszani. Erre sor kerülhet egy rövidebb mesélői magánkaland során, tömegkalandban, korszak kalandban, vagy egyszerűen csak a játékosok a mesélőt kívül hagyva össze gyűlnek, és megbeszélés útján létrehozzák a teamet. De írásos nyomnak kell lennie!

Egy játékos által alapított csapatban nincs létszámhatár. Akármennyi karaktert maga köré gyűjthet ez ügyben, akár a multi karaktereit is (ha van neki) vagy az NJKit, illetve más játékosoknál ugyan így.
Viszont ha már létrejött a brigád, akkor egy adatlapot kell készíteni a megfelelő topicba ezzel kapcsolatban, ami az alapvető információkat mindenféleképpen tartalmazza. Azok a következők:

Név: (a csapat neve)
Tartózkodási hely: (ahol a csapat többnyire ténykedik, vagy ami a törzshelyük)
Irányító/ vagy alapító: (a csapat feje, aki megalapította)
Tagok: (egyértelműen a tagokat felsorolva)
Oldal: (jó/ rossz)
Működésük:* (legális vagy illegális)

Leírás: (rövid ismertető a csapat megalapulásának okáról, szokásairól, felállásáról és minden egyéb ami csak eszedbe jut.)

Cél: (a csapat célja/ céljai, amit el akar érni)

Szövetséges: (vannak e a csapatnak segítői)
Ellenség: (a csapat ellenségei)

Összes Kredit:
Elköltött:
Fennmaradó:


Ha ezzel megvan a csapat, akkor már csak egy elbírálónak kell engedélyezni a működésüket, és hivatalosan is mehetnek. Akár bűnözői együttesről van szó, akár hősökről, mesélői NJK-k is csatlakozhatnak, ha van rá igénye a csapatnak, és meg van a 3 fő. Ám az ilyen nem túl sűrűn fordulhat elő.

*: A csapat működése - Egy csapat akkor lehet legális, ha azt a kormány felé jelzik, hogy össze verbuválódtak. Ezt nem szükséges kijátszani kalandban, de tudni illik, ha legálisan működik, akkor a kormány kérését is teljesíteni kell, és egyfajta számon adással tartoznak a hatóságok felé, illetve fel kell fedni kilétüket, ha nem is a civilek előtt, de a rendőrségnek mindenféleképpen, majd pedig regisztrálni kell a képességüket.
Az illegális csapat számára nincsenek ilyen kötöttségek. Ám a rendőrségen múlik, hogy egy-egy akciójuk után körözik-e őket, vagy nem. Így ez elégé kétes dolog lehet. Viszont egy bűnözői szövetség csak is illegálisan működhet!


A hozzászólást Batman összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 07, 2011 1:34 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitimePént. Aug. 20, 2010 8:39 am

Kredit rendszer

Minden illegálisan megalapuló csapat 3 kredittel kezd, míg a legálisak 5 kredittel. A tagok számától függően további plusz kreditekben részesül a csapat (2kr./fő) és ebbe az NJK-k is bele értendők.
A közös kreditet, csak is kizárólag a csapattal kapcsolatos holmikra lehet elkölteni. Ez teljesen független a magánkredittől!

4 kr. - Egy kisebb méretű kúria, ahol a tagok meghúzhatják magukat.
5 kr. - Akár egy nagyobb kúria,vagy torony, ami a csapat törzshelye/ bázisa lehet
6 kr. - Föld alatti bázis
7 kr. - Az égben lebegő hatalmas komplexum, vagy a tengerek/ óceánok mélyén fekvő állomás.
8kr. - Saját sziget hatalmas komplexummal, esetleg űrbéli állomás

A fent említett bázisok mindegyike a megvétel után, csupán az alap felszerelésekkel vannak ellátva, semmi más különlegességgel.

3 kr. - 8 személyes furgon, (golyóálló)
4 kr. - kisebb lebegő/ repülő hajók akár tűzerővel ellátva (4 személyes)
5 kr. - nagyobb méretű hajók, gépek amik nagy erejű tűzerővel van megáldva, és golyóálló vázzal. A víz alatt is tud közlekedni 3000m mélységig. (8 fő)
6 kr. - nagy méretű hajók, gépek, amikkel már akár az űrbe is el lehet látogatni, és pajzsgenerátorral ellátott, sugár fegyverekkel felszerelt gépezet (20 fős)

3 kr. - figyelő berendezések a rendőrség adattárához.
4 kr. - figyelő berendezés, amivel a CIA, FBI, és rendőrség adatait egyaránt nyomon lehet követni.
5 kr. - a katonaság és a kormány adatait is tartalmazó szuper gépek.

Mivel nem lehet felsorolni minden létező dolgot, ami egy csapat számára szükséges lehet, és a játékosok fantáziája is kimeríthetetlen, ezért bármi ami eszetekbe jut, azt kreditért meg lehet vásárolni egy előzetes egyeztetés után.


A hozzászólást Batman összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 07, 2011 1:38 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitimePént. Aug. 20, 2010 8:39 am

Fejlődési szint

A csapatok számára csak úgy van a fejlődési szint, mint a karaktereknek. Ezen szintek ugyan úgy hatással vannak a játéktérre, mint bármi más, így befolyásolható a fórum élete is és kalandok kimenetele akár.

Egy legális, vagy illegálisan működő hős csapat szintjei:

  • 1. szint: Az polgárok kissé bizalmatlankodva tekintenek rájuk, némileg fenyegetésnek érzik, hogy egy csapatba verbuválódtak, a hatóságok pedig nagy valószínűséggel mind ezt nem tolerálják, és ha esélyük nyílik rá, akár börtönbe is zárhatják az egyik tagot, vagy mindegyiket. A gonosztevők nem igazán tartanak tőlük, ám bennük van egy minimális félsz.

  • 2. szint: A nép kezdi elfogadni őket, és már bizalommal tekintenek rájuk. A hatóságok révén megosztott vélemények vannak, de még inkább többségben az ellenszenv uralkodik. A gonosztevők már kezdenek óvakodni tőluk. A piti gaztevők, tolvajok, gyilkosok és rablók nem akarnak összefutni a csapattal.

  • 3. szint: A hatóságok jelentős része már tiszteli és elismeri a munkásságukat, már minimális a bizalmatlankodók tábora. Az Amerikai kormány érdeklődését is felkeltik. A civilek teljes mértékben elismerik és szeretik a csapatot. Egyértelműen hősök a szemükben a tagok. A gonosztevők jelentős része már fél a csapattól, és az alvilág is fenyegetésnek érzi őket.

  • 4. szint: Hírük egész Amerikában elterjedt, az emberek szeretik a csapatot, szinte alig akad kételkedő a milliós táborfőben. A hatóságok mindenhol tisztelik és hálásak a tetteikért. Az amerikai kormány nagy figyelmet szentel működésüknek. Ezen a ponton már a szuper bűnözőket is képesek megfélemlíteni.

  • 5. szint: Nem csak Amerika de az egész bolygó megismerte őket, és hatalmas hatással vannak a polgárokra, akik hatalmas megbecsüléssel, és szeretettel néznek fel rájuk. Nem csak az amerikai, de más kontinensek, országok kormányai is megkörnyékezi a hősöket különböző ajánlatokkal. Már bármelyik szuper bűnözőt képesek megfélemlíteni, akár nagyobb szabású csapatokat is.

  • 6. szint: A Föld bolygón kívül is eljutott a nevük, ezzel más fajok és planéták is felfigyelve rájuk, hálával tartoznak nekik. Ám ezen a ponton rengeteg ellenségük van, még olyanok is akikről nem tudnak, és minden áron el akarják söpörni az útból a hősöket.



Egy bűnözőkből álló csapat szintjei:

  • 1. szint: Minimális ismeret az emberek nem nagyon félnek tőlük a rendőrség csak kevés figyelmet áldoz nekik. Alig van befolyásuk az alvilági életre.

  • 2. szint: A polgárok elszórva hallottak róluk, ám az általános félelem mellett nem tartanak tőlük sokkal jobban. A hatóságok folyamatosan köröztetik a tagokat, és az alvilági figurák kezdik megismerni a csapatot, ám a tagokat egyenként még nem igazán.

  • 3. szint: A nép már jelentősen tart a csapattól, és több bűnüldöző figyelmét is magukra vonták, illetve a rendőrség folyamatosan keresi a tagokat. Az alvilág minden ponton ismeri a csapatot, és a tagokat is. Már befolyással is rendelkeznek.

  • 4. szint: Amerika jelentős része hallott a csapatról, és félelemben élnek amíg ők jelen vannak. A rendőrség mellett több más hatósági szervezet is körözi az alakokat, illetve szövetségileg is körözés alatt állnak. Továbbá már minden hős felfigyel rájuk és meg akarják állítani a csapatot. A kormány kezdi egyre fenyegetőbben érezni magát. Az alvilágban kisebb vezérré nőtték ki magukat.

  • 5. szint: Amerika minden pontján ismerik a csapatot, és más kontinensekre is elterjedt a hírűk. A polgárok félnek, és már élve, vagy halva de fel akarja oszlatni a kormány ténykedésüket. Olyan ellenségeik is vannak, akikről sosem hallottak. Az alvilág jelentős része az ő irányításuk alatt van világ szerte.

  • 6. szint: Más bolygók is rettegve gondolnak rájuk. Ezen a ponton olyan hírnévre tettek szert, ami túl nagy hatalomnak mondható. A teljes alvilági élet az ő irányításuk alatt van, és akár más planétákon is befolyással bírhatnak.



Természetesen a csapatok szintjét a játékosok szintje is befolyásolja. Illetve nem csak növekedhet, de csökkenhet is a hírnevük. Kalandok során tesznek szert ismertségre, és úgy növekszik a nevük. Ám a hősökből összeállt csapat, ha a kormány támogatását élvezi, az-az legálisan működik akkor egyből +1 szinttel magasabbról indulnak. Minden újonnan megtett lépcsőfok után a játékosok mindegyike +2 kredittel gazdagodik, és a csapat kreditje pedig annyival, ahány főt számlál.


A hozzászólást Batman összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 07, 2011 1:40 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitimeVas. Okt. 31, 2010 12:48 pm

Egyéni vállalkozás 2/1

(Gonosztevők)


Mától kezdve lehetőségük van a játékosoknak egyéni csapatfelállásra. Hogy ez mit iy jelent? Már is részletezem.

Ha valaki bűnbandát szeretne létrehozni, vagy csak szélsőséges csapatba tartozni, ami nem éppen a nagy szuperhősök, és gaztevők stílusát hozza, hanem kicsit a reálisabb dolgokat, annak itt a lehetősége. 2 fő csoport áll mindenki rendelkezésére és azon belül is szintek, amit kreditből megvásárolhat magának bárki.


Utcai bandák/ huligánok

1. szint (3 kredit) - A karakter rendelkezik egy 5 fős bandával (kortól, nemtől függetlenül), akik inkább az utcai huligánok szerepét töltik be, mint veszélyesebb fenyegetés hordozóit. Nem áll rendelkezésükre fegyver, csak a puszta kezük esetleg "ártalmatlannak" minősíthető eszközök mint például: festék szóró, bicska, csúzli, alkoholos filc és ilyen és ehhez hasonlók.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám ökölharcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti a bandatagokat, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem fegyverekkel nem rendelkeznek. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

2. szint (5 kredit) - A karakter rendelkezik egy 6 fős bandával (kortól, nemtől függetlenül), akik már komolyabb fenyegetést jelentenek. Mindegyikük birtokol fegyvert, olyanokat mint például: baseball ütő, lánc, vipera, kés, sokkoló, és hasonló közelharci felszereléseket. Még mindig inkább az utcai huligánok közé sorolhatóak, ám már jelentősen fenyegetőbb ez a banda, és a harcokban is kétségtelenül hasznosabbak. E mellett viszont természetesen az informátorok szerepét is betölthetik.

Játéktechnikailag: Ugyan úgy, mint az előzőnél, itt sem tényleges NJK-ként funkcionálnak, és nem szükséges elkészíteni a tagokat. A kalandokra a karakter magával viheti őket, ám még mindig hangsúlyoznám, hogy sokkalta valószínűbb az, hogy meghalnak, mint hogy túlélik, hisz csak a közelharcban vehető hasznukat. Ám az információs összekötés még továbbra is érvényes ugyan abban a módban, mint a fent említettnél.

3. szint (8 kredit) - Egy 8 fős társaságot számláló banda, amik már igen komoly fenyegetést jelentenek, hisz a közelharci fegyverek mellett (vipera, baseball ütő, sokkoló és hasonló kaliberűek) már könnyebb lőfegyverek birtokában is lehet egy-két tag (max. 5). Egy ilyen szintű banda már könnyedén rabolhat, lophat, ölhet, és informálhat karaktereket.

Játéktechnikailag: Ugyan úgy, mint az előzőnél, itt sem tényleges NJK-ként funkcionálnak, és nem szükséges elkészíteni a tagokat. A kalandokra a karakter magával viheti őket, és jelentős segítséget nyújthat neki a bandája mint a harcban és az informátor szerepében is.

Tagtoborzás:
Az utcai bandákhoz a tagtoborzás menete a következő: Lényegtelen a szint, de tagonként 1 kredit az ára. Hogy mért lehet fontos a toborzás? Mert minden bizonnyal a tagok akarva, és akaratlanul meghalnak, és teszem azt 5 fő nem képes egész Gothamban ott lenni, csak maximum 2 kerületet képes figyelni, azt is eléggé nehezen. Míg mondjuk 30 fő uralma alá vonhat akár egy kerületet, és többet pedig megfigyelhet. Ennél fogva több információ birtokába lehetnek, és a főnöküket (adott esetben téged) akár még a ranglétra magasabb fokaira is emelhetnek, és befolyásos személlyé válhatsz.


Maffia

1. szint (10 kredit) - Egy 10 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű, és középsúlyú fegyverekkel a birtokukban, igen jelentős erőt képviselnek. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik. Egy bizonyos kerületben védelmi pénzt szedhetnek.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a maffia tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A maffia tagok megléte viszont kikötéssel jár. A karakternek birtokában kell lennie minimum egy középszintű kertes háznak, és nem lehet a Bűnöző szinten.

2. szint (17 kredit) - Egy 16 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű, és középsúlyú fegyverekkel a birtokukban, igen jelentős erőt képviselnek, illetve néhány tag (max 3.) gépjárművel is rendelkezik. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik. Egy bizonyos kerületben védelmi pénzt szedhetnek, és uralmuk alá vonhatják azt. Ám ez más bandák, csoportok, és maffiózók figyelmét is felkelti, ami nem feltétlenül pozitív dolog. A karaktered egy ilyen társasággal a háta mögött, már fenyegetést jelenthet Gothamre nézve.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a maffia tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A maffia tagok megléte viszont kikötéssel jár. A karakternek birtokában kell lennie minimum egy középszintű kertes háznak, továbbá egy luxusautónak, és nem lehet a Bűnöző szinten.

3. szint (20 kredit) - Egy 25 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű, középsúlyú, és nehéz fegyverekkel a birtokukban, igen jelentős erőt képviselnek, illetve néhány tag (max 5.) gépjárművel is rendelkezik. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik. Egy bizonyos kerületben védelmi pénzt szedhetnek, és teljes mértékben az uralmuk alá vonhatják azt. Ám ez más bandák, csoportok, és maffiózók figyelmét is felkelti, ami nem feltétlenül pozitív dolog. A karaktered egy ilyen társasággal a háta mögött, már jelentős fenyegetést jelenthet Gothamre nézve. Bankrablásokat szervezhet, és komoly merényleteket, és üzleteket kivitelezhet, ezzel pedig nevet szerezhet magának az alvilági életben.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a maffia tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A maffia tagok megléte viszont kikötéssel jár. A karakternek birtokában kell lennie minimum egy luxus háznak, továbbá egy luxusautónak, és nem lehet a Bűnöző szinten. A karakter egy adott kerületet teljesen az uralma alá hajthat, és irányíthat, mind addig míg a maffiatagokat számláló szervezete 20 alá nem csökken.

Tagtoborzás:
A maffiózók tagtoborzás menete a következő: Lényegtelen a szint, de tagonként 1 kredit az ára. Hogy mért lehet fontos a toborzás? Mert minden bizonnyal a tagok akarva, és akaratlanul meghalnak, és teszem azt 5 fő nem képes egész Gothamban ott lenni, csak maximum 2 kerületet képes figyelni, azt is eléggé nehezen. Míg mondjuk 30 fő uralma alá vonhat akár egy kerületet, és többet pedig megfigyelhet. Ennél fogva több információ birtokába lehetnek, és a főnöküket (adott esetben téged) akár még a ranglétra magasabb fokaira is emelhetnek, és befolyásos személlyé válhatsz.


Természetesen lehetőség van többször megvenni egy bizonyos szintet, így például némely esetben jobban megéri az, mint hogy a tagtoborzás funkciót válassza valaki.
A karakter ha úgy dönt, hogy valamelyik szintet megvásárolja, akkor az adatlapjához a következő adatokat kitöltve kérném beilleszteni.

Név: (a banda, csoport, neve, ha van)
Tagok száma: (egyértelmű)
Fő tevékenység: (lopás, rablás, információszerzés, védelmi pénz stb.)
Törzshely: (melyik kerület az amely a központjukat képezik)
Szint: (a csapatod szintje)

Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitimeKedd Nov. 02, 2010 10:04 am

Egyéni vállalkozás 2/2

(Jótevők)


Mától kezdve lehetőségük van a játékosoknak egyéni csapatfelállásra. Hogy ez mit is jelent? Már is részletezem.

Ha valaki jótevő csapatot szeretne létrehozni, vagy csak szélsőséges csapatba tartozni, ami nem éppen a nagy szuperhősök, és gaztevők stílusát hozza, hanem kicsit a reálisabb dolgokat, annak itt a lehetősége. Különböző szintű csoportok állnak mindenki rendelkezésére, amit kreditből megvásárolhat magának bárki.


1. szint - Lelkes amatőrök: (1 kredit)
A hősök segítői, akik jelentős erővel nem bírnak, inkább csak próbálnak bálványuknak segédkezni ott ahol tudnak, legfőképpen információs drótként. Egyszerű emberek (kortól, nemtől függetlenül), akik semmiféle különösebb szakképzettséggel nem rendelkeznek. Mindig a jó ügyben járnak el, és nem szokásuk elcsábulni, de nem kizárt, és épp ezért bármit elmondhatnak imádott hősükről. A tagok száma 4 fő.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám ökölharcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti őket, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem fegyverekkel nem rendelkeznek. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

2. szint - Harcra kész brigád: (5 kredit)
Egy 4 fős társaság, ami állhat ex-rendőrből, vagy akár egykori katonatisztből, netán harcművészeti oktatóból. Hatásosabb kisebb csapat, akik már képesek akár jelentősebb erőt produkálni, és kisebb kaliberű fegyverek birtokában lenni. Ők már képesek egy kerületet megfigyelni, és részletes információkkal ellátni a vezetőjüket.

Játéktechnikailag: Csak úgy mint korábban, nem szükségszerű NJK-ként elkészíteni őket, és a kalandokra is magával viheti a játékos a tagokat, de számolni kell a halálozási esetekkel. A csapat már jelentóős információk birtokába kerülhet, amit megoszthat a hőssel.

3. szint - Jól képzett csapat: (10 kredit)
Ez lehet akár egy 10 fős nindzsa csapat, akár egy katonai egység, netán rendőrökből álló együttes, vagy más komoly szakképzettségű tagok. Ők már jelentősen segítik a kiválasztott hős munkáját, akár egy teljes kerületet védelmi zóna alá vehetnek, és többet megfigyelhetnek, továbbá hasznos információkkal láthatják el a karaktert több téren is.

Játéktechnikailag: Csak úgy mint korábban, nem szükségszerű NJK-ként elkészíteni őket, és a kalandokra is magával viheti a játékos a tagokat, de számolni kell a halálozási esetekkel. A csapat már jelentóős információk birtokába kerülhet, amit megoszthat a hőssel.

Tagtoborzás:
A tagtoborzás menete a következő: Lényegtelen a szint, de tagonként 1 kredit az ára. Hogy mért lehet fontos a toborzás? Mert minden bizonnyal a tagok akarva, és akaratlanul meghalnak, és teszem azt 5 fő nem képes egész Gothamban ott lenni, csak maximum 2 kerületet képes figyelni, azt is eléggé nehezen. Míg mondjuk 30 fő uralma alá vonhat akár egy kerületet, és többet pedig megfigyelhet. Ennél fogva több információ birtokába lehetnek, és a főnöküket (adott esetben téged) akár még a ranglétra magasabb fokaira is emelhetnek, és befolyásos személlyé válhatsz.


Név: (a banda, csoport, neve, ha van)
Tagok száma: (egyértelmű)
Fő tevékenység: (védelmezés, hírnévszerzés, bűnüldözés, stb.)
Törzshely: (melyik kerület az amely a központjukat képezik)
Szint: (a csapatod szintje)
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Ajánlott tartalom





Csapat alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Re: Csapat alapítás   Csapat alapítás I_icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Csapat alapítás
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, és egyéb Információk :: Információk, Leírások-
Ugrás: