Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapDC Comics frpgLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az FRPG-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Kasztok 296245150474wildcat..........Kasztok Teenansrobindccomicssup..........Kasztok Batmanvsbanecolorsbymar
Egy a marvel képregények világában játszódó frpg, ahol világméretű gondok burjánzanak napról-napra. Asgardiak, skrullok, mutánsok, szuper-humánok vívják harcukat a jó ügy érdekében. A honlap újra indult, és csak rád vár, hogy részt vegyél a híres sorozat által alkotott világban, ahol új kalandok várnak rád. Találkozz Superman ellenségeivel, és vedd fel velük a harcot csapatban, vagy egyénileg. Metropolis csak rád vár!
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span
Kasztok 39843828 Kasztok 79830643

 

 Kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Kasztok   Kasztok I_icon_minitimePént. Aug. 20, 2010 8:39 am

Homo Magi
Kasztok John_Zatara

A kasztba kizárólag emberek, és atlantisziak tartozhatnak. Ugyan is ezen két faj számára nyitott a mágiaérzékenység, amit kredit ellenében lehet megvásárolni. Ezt akár a játék közben, vagy az előtörténetbe is bele lehet szőni.

Az emberi mágiaérzékenység 3 kreditbe kerül. Ennek hatása, hogy a karakter képes megérteni a varázslatokat, feldolgozni, és annak ősi írását értelmezni. Varázsolni még nem képes! Ahhoz további kredit szükséges, aminek köszönhetően újabb és újabb szintre tud lépni. A mágiát két fő csoportra lehet bontani. Fehér és fekete. Az-az jó és gonosz mágia. Illetve még egy harmadik útra, ami független az oldaltól. Ez az elementális mágia.

Fehér mágia: Ide tartoznak a védelmező varázslatok és igék, amik többnyire nem támadó jellegűek.

1. szint/ 2 kredit
Áldás - Ennek hatása, hogy magát, vagy egy társát képes védelmező mezővel ellátni, így ellenállni a támadásoknak (kisebb fegyvereknek ami lőfegyver vagy szúró eszköz, ütések, rúgások és hasonló átlagos fizikai támadások)
Gyógyítás - Az ige elmormolása után, a karakter életerejének egy része egy másik személybe költözik, aminek hála annak a könnyebb sérülései be gyógyulnak.
Segítő jobb - Aktiválásakor, a varázsló egy része egy másik személybe költözik, aminek eredménye, hogy annak állóképessége és ereje valamivel nagyobb lesz.
Fény - a kisebb fénytől az erősebb akár enyhe látáskárosodást is okozó fényt is képes generálni.
+ 1 - a felhasználó egy saját varázslatot kitalálhat, ami nem támadó jellegű!

2. szint/ 4 kredit
Az első szintű varázslatok alkalmazása már nem jelent gondot neki, és felerősödtek azok.
Szent harang - Az ártó, gonosz lelkeket képes azonosítani, ezzel pedig megtudhatja, hogy ki melyik oldalon áll.
Dicsőség - A karakter, és társai (max. 3fő) lelkileg és testileg is felfrissül, ezzel pedig akaraterejük nagyobb lesz, aminek hála állóképességük és fizikai erejük olyan, mintha most keltek volna fel kipihenten (ám sérüléseik megmaradnak!).
+ 1 - a felhasználó egy saját varázslatot kitalálhat, ami minimális mértékben akár ártó is lehet!

3. szint/ 8 kredit
A korábban tanult varázslatokat tökéletesen használja, és még erősebb formában.
Idomító - A varázslat használatával egy gyengébb személyiséget szóra tud bírni akármilyen dologgal kapcsolatban, és ezzel megtudhatja az igazságot.
Mennyei ajtó - 100 méteres körzetben képes teleportációra
Angyali erő - Hatására a karakter repülni is tud (max 30km/h)
+ 2 - a felhasználó két saját varázslatot kitalálhat, ami akár ártó is lehet!

4. szint/ 16 kredit
Ezen a szinten minden korábbi varázslatnak mestere, ami azt jelenti, hogy végtagokat képes vissza növeszteni, az űrbe képes akár repülni, akár egy kisebb seregre is hatást gyakorolhatnak varázslatai, és ezen a ponton elismert nagy mágusnak mondható akit teljes mértékben át jár a mágia minden pontja.
Teremtés - A varázsló egy halott társát képes vissza hozni az életbe, ám ezt a máguiát élete során mind össze 3szor képes végrehajtani.
Angyali segítség - Képes megidézni a mennyben élő Arkagyalok seregét (30fő)
+ 4 - a felhasználó négy saját varázslatot kitalálhat, ami akár ártó is lehet!

Minden korábbi szint megvásárlása szükséges a következő lépcsőfokhoz!


Fekete mágia: Ide tartoznak az ártó, sötét mágiák, amik a gonoszság megtestesítői.

1. szint/ 2 kredit
Köd - A karakter baljós fekete ködöt tud idézni, ami az átlag szem számára kissé sértő, kellemetlen érzéssel jár, és elfedi előtte a kilátást.
Fekete rózsa - Egy ében fekete kardot képes idézni, ami nem képes eltörni az egyszerű acél, mivel mágiából készült. Ám minden más tekintetben egyszerű kard.
Iszap - A varázsló valamely testrészén át iszapot képes kibocsátani, aminek hatása a ragacsos haladásgátlás.
Vörös szem - használatával a varázsló félelemt tud kelteni a gyengébb jellemű ellenfelekben
+ 1 - a felhasználó egy saját varázslatot kitalálhat, ami nem támadó jellegű!

2. szint/ 4 kredit
Az első szintű varázslatok alkalmazása már nem jelent gondot neki, és felerősödtek azok.
Pokol csápjai - Tucatnyi csápot képes a használó idézni, amik harcra is használhatóak.
Izzó parázs - Valamely testrészből a varázsló izzó parazsat tud fújni, ami a pokoli tűz maradványa.
+ 1 - a felhasználó egy saját varázslatot kitalálhat, ami akár ártó is lehet!

3. szint/ 8 kredit
A korábban tanult varázslatokat tökéletesen használja, és még erősebb formában.
Kórság - A varázslat alkalmazásával egy érintés szükséges egy kiszemelt áldozat felé, aki egy immunrendszert támadó betegséget kap el, ami minden percbe gyengíti őt, egészen az ájulás pillanatáig.
Sötétség erői - Kisebb démonokat, és pokolbéli lényeket képes idézni a varázsló (max 5fő) akik harcra késze karmoló, harabdáló fenevadak lehetnek.
Fekete lyuk - Egy átjáró nyílik, amivel a karakter 100 méteres körzetben tud "teleportálni"
+ 2 - a felhasználó két saját varázslatot kitalálhat, ami akár ártó is lehet!

4. szint/ 16 kredit
Ezen a szinten minden korábbi varázslatnak mestere, ami azt jelenti, hogy nagyobb erejű démonokat tud idézni, akár egy kisebb seregnyit (30 fő), ártó mágiái hosszas időhatás után halállal járhatnak, és városokon át tud teleportálni stb.
Utolsó csók - A karakter képes megölni bárki, egy csókkal amit az ellensége homlokára végez. Mind össze egyetlen egyszer tudja használni ezt az erőt élete során (JK-t nem ölhet!)
+ 4 - a felhasználó négy saját varázslatot kitalálhat, ami akár ártó is lehet!

Minden korábbi szint megvásárlása szükséges a következő lépcsőfokhoz!


Elementális mágia: oldaltól függetlenül minden varázsló képes tanulni ezen műfajt.

1. szint/ 2 kredit
Tűz - Képes manipulálni a lángokat minimális mértékben, és gyengébb sérüléseket ejteni a támadóin
Víz - A víz közelében minden téren jobban teljesít, és képes benne lélegezni akár meddig
Levegő - Lehetősége válik a repülésre, akár 100km/h sebességgel, és taszítani illetve lökni képes annak erejével maximum 100kg-ig
Föld - Gyengébb földmozgásokat képes gerjeszteni

2. szint/ 4 kredit
Tűz - Képes manipulálni a lángokat, és súlyos sérüléseket ejteni. A tűz már nem nagyon árt neki.
Víz - A víz közelében minden téren jobban teljesít, és képes benne lélegezni akár meddig. Manipulálni is lehetősége van, már rá de csak minimális mértékben
Levegő - Lehetősége válik a repülésre, akár 200km/h sebességgel, és taszítani illetve lökni képes annak erejével maximum 500kg-ig. Széllökéseket tud generálni, vagy kisebb forgószelet.
Föld - Földmozgásokat képes gerjeszteni, és manipulálni tudja a talajt földrengés formájában, vagy épp a darabjai mozgatásában.

3. szint/ 10 kredit
Tűz - Képes megidézni a lángokat és súlyos sérüléseket ejteni. A tűz már nem árt neki akár egy kisebb erdővel képes végezni.
Víz - A víz közelében sokkalta erősebb, és képes benne lélegezni akár meddig. Manipulálni is lehetősége van, már és szökőárakat, kisebb cunamikat indíthat el, vagy örvényeket.
Levegő - Lehetősége válik a repülésre, akár 500km/h sebességgel, és taszítani illetve lökni képes annak erejével maximum 2t-ig. Széllökéseket tud generálni, vagy forgószelet, hurrikánt, tájfunt.
Föld - Földmozgásokat képes gerjeszteni, és manipulálni tudja a talajt földrengés formájában, vagy épp a darabjai mozgatásában. Egy nagyobb dobbantásával meghasíthat bármit, a növényeket pedig képes irányítani is teljes mértékben.

4. szint/ 25 kredit
Tűz - Képes mágikus lángokat megidézni és súlyos, halálos sérüléseket ejteni. A tűz már nem árt neki akár egy erdővel képes végezni és városok utcáin végig söpörni. Parazsat vagy magmát is képes generálni és irányítani.
Víz - A víz közelében szinte sérthetetlen, és képes benne lélegezni akár meddig. Mágikus vizet képes idézni és manipulálni egyaránt lehetősége van. Városokat pusztító szökőárakat indíthat, cunamikat, vagy örvényeket. A jég hatalmát is magáénak tudhatja, amivel képes -800C fokos hideget generálni.
Levegő - Lehetősége válik a repülésre, akár 800km/h sebességgel, és taszítani illetve lökni képes annak erejével maximum 10t-ig. Széllökéseket tud generálni, vagy forgószelet, hurrikánt, tájfunt amivel már városokat is rombolhat. Továbbá Villámokat, viharokat idézhet, és ezzel befolyásolhatja az időjárás kimenetelét is.
Föld - Földmozgásokat képes gerjeszteni, és manipulálni tudja a talajt földrengés formájában, vagy épp a darabjai mozgatásában. Egy nagyobb dobbantásával meghasíthat bármit, a növényeket pedig képes irányítani is teljes mértékben. Az állatok az ő szavának engedelmeskednek, továbbá hegyeket pusztíthat el és emelhet pusztán akaratával.

Minden korábbi szint megvásárlása szükséges a következő lépcsőfokhoz!


Ha esetleg valaki fehér mágiát tanult karakterrel játszik, aki később átáll a fekete mágiára ilyen-olyan megfontolásból, annak ott újból kell kezdeni a tanulást az első szinttől, ám a fehér mágiái megmaradnak, de nem szívesen alkalmazz a jó oldal erejét, csak ha valóban nincs más választása, és az élete múlna rajta. Ugyan ez fordítva is igaz. Továbbá a fehér és fekete mágiától eltérve, a karakter akár milyen más varázslatot is tanulhat. Varázslatonként 3 kreditért cserébe, aminek a szintjéhez megfelelőn kell alkalmazkodni. Tehát egy első szintű varázsló nem fog tudni holtakat felébreszteni. Remélem érthető. Minden ilyennel kapcsolatban előzetes egyeztetés szükséges!
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
Batman
Admin
Batman


Hozzászólások száma : 1162
Join date : 2010. May. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mindenhol egyszerre.

Kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Kasztok   Kasztok I_icon_minitimeCsüt. Szept. 30, 2010 8:46 am

Macskanő
Kasztok GhTmKZMUEhb6glow7qULq3bqo1_400_www.kepfeltoltes.hu_

Gotham Keleti oldalán ténykedő nő, aki egy tolvajbanda részese. Ahhoz, hogy egy karakter ezen kasztba tartozzon, 2 kreditet kell áldoznia. Mind ezt bele szőheti akár előtörténetébe, vagy a későbbiek folyamán a játékba. Viszont ahhoz, hogy ebbe a kasztba tartozzon bárki, kizárólag ember lehet a játékos, akinek előtörténetében a múltjában meg van említve, hogy az atlétikában jeleskedett.

Egy macskanő számára ingyenes felszerelés a golyóálló vékony kevlárszövetes ruha, ami egyben könnyed mozgást is biztosít. 10 ujjára szerelhető 5 cm hosszú acél körmök, és egy ostor. Továbbá szakértelmei mellé feljegyezhető a mesteri lopás, és zárfeltörés. Ám a macskanők számára fontos jellembeli kritérium, hogy soha nem ölhetnek embert és mindig hűek a Tolvajok Fejedelme nevű szervezethez, illetve igazából nem ellenségek, csak a megélhetés és az igazságtalanság ellen küzdenek. Egy kifordított, talán groteszk Robin Hood jellem.

Komolyabb követelmény nem szükséges, talán még annyi, hogy a jelmez a macskák érzetét keltse. Ezen a ponton nyugodtan fel lehet használni Selena Kyle bármelyik régebbi kosztümét, vagy akár ugyan azt, hisz a tolvajok között sokan ugyan azon ruhát viselik, netán bármi más hasonlót.
Vissza az elejére Go down
https://dccomicsfrpg.hungarianforum.net
 
Kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Fajok, kasztok

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályok, és egyéb Információk :: Információk, Leírások-
Ugrás: